3 Nisan 2012 Salı

yavaş yavaş..

şimdi bakıpta facia dediğim ilk 3 çalışmamın ardından bu iki kapı süsünü ve tepsiyi korkarak aldım ve başladım boyamaya..ve ben bu puantiye olayına bayıldımmm!!


 bu kapı süsü yan komşumun kapısını süslemek üzere yapıldı..ama sadece 1 gün astılar:) korkmuşlar biri alır diye;çünkü çook güzelmiş:) bunları duyunca coştum tabi..kendimede yaptım hemen kırmızısından..ama hala asamadım:((


 bu puantiye sevdasına kapılınca her yere puanlar kondurdum..şablonum yoktu o nedenle 0.5 kalemin arkasındaki silgiyi kullanarak yaptım..biraz acemice oldu ama olsun..


bu cici tepsi çok müstakbel gelinciğimize gitti..semracım çook daha güzelleri yolda..ahşap delisi yapıcam seni:))

2 yorum:

  1. dekopaj resimleriniz harika bayıldım hele yaptıklarınız bende ahşap boyama yapmaya calısıyorum ama sızın yaptıklarınızı görunce çok kıskandım emeginize ellerinize saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimleri paylaşmaya devam edeceğim...beğenmenize çok sevindim..çok teşekkürler övgüleriniz için ama bende çok acemiyim hep birlikte gelişir güzelleşiriz inşallah..sevgiler:))

      Sil