10 Ocak 2013 Perşembe

SÜEDA'nın SİHİRLİ ELLERİ...

hala duymayan bilmeyen var ama eceaymercrafthouseistanbul açıldı:)) bir iki resimde ben paylaşmak istedim..ama resimde tüm gün yaptığımız cicileri sergileyen tv dışında kimse yok:) fotoğraf makinesi ortaya çıkınca köşe bucak kaçtı herkes.."aaa böyle çekme üstümüzde önlük her yerimiz boya içinde" dediler..bir gün süslü yakalayınca kendilerini poster gibi yayınlarım burada:))
Geçtiğimiz yaz sonu başladığım ama bir türlü bitmeyen bir kuşevim vardı ve ben onu alıp atölye'ye gittim..ne yapsam diye düşünürken bu mini mini hayvan figürlerini verdi süeda hanım.ben scrap kaplamaya karar vermişken keşke yeteneğim olsada boyasam diye sesli düşündüm..Süeda hanım ver bakalım dedi aldı kediyi önce..tek sorduğu tekirmi olsun? ben fırçamı yıkayıp geldiğimde o minik tahta parçası bu pisiciğe dönüşmüştü..Arsız bir öğrenci olarak kediye olan sevincimle karışık mızmızlandım ee köpeğim nooolcak diye.. renk belirmem yetti tabi..Samimi söylüyorum süeda hanım'ın elleri gerçekten sihirli!! bakarmısınız şu güzelliklere!! bende yaptıklarını görünce arı seçip onu boyamak istedim..sonucu obje üstünde görünce çok güleceksiziniz.. Ellerinize sağlık öğretmenim,sihirli parmaklarınız dert görmesin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder